عکاسی صنعتی وطراحی لوگو

عکاسی صنعتی وطراحی لوگو:

عکاسی صنعتی:

عکاسی صنعتی،عکاسی در تبریز،وبیکس

واقعیت اصلی حرفه عکاسی این است که با شکار تصویر ها وتولید آنها منظره ای را به روی تصویر می آورند،یا یک جریانی را تعریف میکنند،حتی یک رخ دادی را ثبت و ضبط می کنند.برای خلق هر نوع عکسی ،عکاس باید آن خلاقیت لازم را داشته باشد.برای مثال برای ایجاد یک عکس تجاری عکاسان باید بتوانند خود را به صورت تخصصی و فنی با محصول مورد عکاسی تطبیق دهند وخلاقیت لازم را داشته باشند.برای خلق یک عکس تاثیر گذار و موفق به مکان و سوژه لازم جهت واکنش مثبت بیننده لازم است.البته لازم به ذکر است که گزینش تجهیزات لازم نیز اثر گذار است. نور پردازی یک عکاس شاید با انجام کارهای خاص نور پردازی ظاهر یک سوژه را به چشم بیننده بزرگ کند و یا با فوکوس بر روی محصول مورد نظر یک قسمت استثناء را به دید بیننده جلب کند.در حال حاظر خیلی ازدوربین های عکاسی بیشتر المان های نور پردازی را در خود دارند ولی علاوه بر این ها عکاسان با استفاده از لوازم نور پردازی مجزا و مدرن استفاده می کنند.علاوه بردوربین های خودکار و دستی، عکاسان از مجموعه ای از فیلم ها، عدسی ها و تجهیزات ـ از فیلترها، سه پایه ها و فلاش ها گرفته تا وسائل نورپردازی خاص استفاده می کنند. عکاسان یا از دوربین های معمولی رایج و یا از دوربین های جدید دیجیتال که تصاویر را به صورت الکترونیکی ثبت می کنند استفاده می کنند. یک دوربین عکاسی معمولی تصاویر را بر روی یک فیلم هالید نقره ثبت می کند که باید چاپ شود. بعضی عکاسان فیلم خود را برای پردازش به لابراتوار می فرستند. فیلم های رنگی برای پردازش و چاپ نیاز به تجهیزات گرانقیمت و شرایط ایده آل دارند. دیگر عکاسان، بخصوص آنهایی که از فیلم های سیاه و سفید استفاده می کنند یا نیاز به جلوه های ویژه دارند،‌ ترجیح می دهند که عکس هایشان را خودشان پردازش و چاپ کنند. این عکاسان باید برای کار کردن با یک تاریکخانه مجهز یا نرم افزار مناسب برای پردازش و چاپ دیجیتالی مهارت فنی لازم را داشته باشند. امروزه، پیشرفتهای اخیر در فن آوری الکترونیکی، ایجاد و اسکن کردن فیلم های استاندارد ۳۵میلی متری و دیگر انواع فیلم و استفاده از اسکنرهای مسطح رومیزی و لابراتوارهای فتو فینیش برای ایجاد تصویرهای دیجیتالی قابل خواندن توسط رایانه را برای عکاسان میسر ساخته است. پس از تبدیل فیلم به تصویر دیجیتالی، عکاسان می توانند تصاویر را ویرایش کرده و به جاهای دیگر بفرستند که این کار تهیه و انتقال تصویر را از مکانهای دورراحت تر و سریعتر می کند. عکاسان همچنین با استفاده از رایانه ها و نرم افزارهای تخصصی می توانند برای ایجاد جلوه های مورد نظر، تصاویر دیجیتالی و یا اسکن شده را دستکاری یا تقویت کنند. این تصاویر، مانند موسیقی، بر روی سی دی قابل ذخیره کردن می باشند. فن آوری دیجیتال همچنین تولید تصاویر بزرگتر، رنگی تر و دقیق تر را برای استفاده در آگهی های تبلیغاتی،‌ هنر عکاسی و تحقیقات علمی ممکن ساخته است. بعضی از آنها از این فناوری در ساخت تابلوهای تبلیغاتی به روش الکترونیک استفاده می کنند. از آنجائیکه امروزه بیشتر کارهای عکاسی نیاز به فناوری رایانه ای دارد، عکاسان باید از نرم افزار ویرایش رایانه ای دانش کافی و کاربردی داشته باشند. بعضی عکاسان در مقوله هایی مانند چهره و یا عکاسی تجاری و صنعتی، علمی،‌ خبری یا هنرهای زیبا متخصص می شوند. عکاسان چهره از افراد به صورت فردی یا گروهی عکس می گیرند و اغلب در استودیوهای شخصی خودشان کار می کنند. بعضی در تصویر برداری مجالس ازدواج یا مراسم دانشگاهی تخصص دارند و در محل مراسم کار می کنند. عکاسان تجاری و صنعتی از سوژه های گوناگونی مانند ساختمان ها، مدل ها، کالاهای فروشی،‌ هواپیماها و مناظر عکس می گیرند. این عکس ها در رسانه های مختلفی مانند کتاب ها،‌ گزارشات،‌ تبلیغات و کاتالوگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. عکاسی صنعتی  باید تمام خصوصیات یک عکس حرفه‌ای را دربرگیرد و به مولفه‌های مهم دیگری نیز نیازمند است. هدف از عکاسی صنعتی تنها معرفی کالا نیست بلکه تشویق و ترغیب مشتری به خرید و استفاده آن از محصول است. به بیان ساده‌تر عکس تبلیغاتی می‌بایست بیننده را به خرید کالا ترغیب کند٬ درست به مانند یک ‌تیزر‌! ‌اما‌ با‌ راه‌ و ‌روشی‌ متفاوت. تیم وبیکس با داشتن تیم تخصصی و کار آزموده در زمینه عکاسی صنعتی وتور مجازی می تواند مشاوره و ارائه خدمات به شما عزیزان را بدهد.

طراحی لوگو:

طراحی لوگو،وبیکس،طراحی سایت،وبیکس بهترین لوگو طراحی لوگوی ساده است.شما به جای اینکه وقت و فکر خود را برای طراحی لوگو پیچیده تلف کنید.لوگویساده با جذابیت خاص که در ذهن بیینده نیز بملند طراحی کنید.اندازه لوگو نیز مهم است به خاطر داشته باشید که شما یک لوگو برای تمامی گزینه های تبلیغاتی مانند بیل برد و سر برگ اداری لازم دارید لوگوی پیچیده در اندتزه های کوچک شما را دچار مشکل میکند و درک آن برای بیننده سخت میشود.در طراحی لوگو مخاطبین را به یاد داشته باشید که از کدام قشر جامعه هستند مانند جنسیت وسن تا نسبت به آن لوگو را طراحی کنید. درجات مشخصی از رنگ های وب وجود دارند که می توان آن ها را از رنگ های چاپی بدست آورد. تجربه به ما یاد داده است که بهترین روش برای بررسی این که رنگ های مطمئن وب در هنگام چاپ چگونه به نمایش داده می شوند، این است که خودتان لوگو را چاپ کنید. تیم وبیکس با مشاوره در طراحی لوگو با رعایت پارامتر های لازم می تواند شما را یاری کند در این امر.